Liiketoiminnan suunnitelmat ja aktiivinen strateginen suunnittelu johdattavat eteenpäin.
2. näytä hyvälle
Ulkoasu on ensimmäinen askel kohti laadun mielikuvaa! Ensivaikutelma syntyy ilmeestä.
3. ole uskottava
Uskottava ja aiheeseen sopiva puhetyyli valloittaa. Ole ymmärrettävä ja älä aliarvioi kuulijoita.
4. älä ujostele
Paraskaan tuote ei myy itsestään. Valjasta parhaat puolesi myynnin hyväksi. Ole esillä!
Strateginen suunnittelu
Liiketoiminnan tärkein työkalu! Varmistetaan, että markkinoinnin ja viestinnän strategiat tukevat liiketoimintaa. Strategian ei tarvitse olla mahdoton ponnistus.
Viestinnän suunnittelu
Älä jaarittele turhia! Huolellisesti suunniteltu viestintä parantaa laatumielikuvaa ja luo perustan myynnille. Tiivis ja ymmärrettävä viesti menee myös perille.
Konseptointi
Hallittava kokonaisuus! Olipa kyseessä viestintä-, mainos-, tuote-, tai vaikka palvelukonsepti, riittävän laaja-alainen suunnittelu varmistaa sen toimivuuden markkinoilla.
Brändäys
Palkitsevaa muotoilua! Yrityksen ja tuotteen identiteetti leimataan haluttavalla persoonalla ja edustavalla tunnuksella. Ei siis ole yhdentekevää, mikä on ensivaikutelma.
Graafinen suunnittelu
Näytä hyvälle! Graafinen ilme on kuin työ- tai juhlavaate. Työasussa se helpottaa arkea ja lisää turvallisuutta. Juhla-asussa se nostaa fiiliksen kattoon kaikilla.
Verkkomarkkinointi
Ole aktiivinen! Digitaalisuus ei ole erillistä viestintää. Sosiaalinen media ja verkko luo uusia mahdollisuuksia olla esillä ja vuorovaikuttaa. Väärä viestintä voi olla jopa haitaksi.