Resepti ja suosikkiainekset

1. oikea suunta

Liiketoiminnan suunnitelmat ja aktiivinen strateginen suunnittelu johdattavat eteenpäin.

2. näytä hyvälle

Ulkoasu on ensimmäinen askel kohti laadun mielikuvaa! Ensivaikutelma syntyy ilmeestä.

3. ole uskottava

Uskottava ja aiheeseen sopiva puhetyyli valloittaa. Älä lörpöttele tai kikkaile kapulakieltä.

4. älä ujostele

Paraskaan tuote ei myy itsestään. Valjasta parhaat puolesi myynnin hyväksi. Ole esillä!

Strateginen suunnittelu

Liiketoiminnan tärkein työkalu! Varmistetaan, että markkinoinnin ja viestinnän strategiat tukevat liiketoimintaa. Strategian ei tarvitse olla mahdoton ponnistus.

Viestinnän suunnittelu

Älä jaarittele turhia! Huolellisesti suunniteltu viestintä parantaa laatumielikuvaa ja luo perustan myynnille. Tiivis ja ymmärrettävä viesti menee myös perille.

Konseptointi

Hallittava kokonaisuus! Olipa kyseessä viestintä-, mainos-, tuote-, tai vaikka palvelukonsepti, riittävän laaja-alainen suunnittelu varmistaa sen toimivuuden markkinoilla.

Brändäys

Palkitsevaa muotoilua! Yrityksen ja tuotteen identiteetti leimataan haluttavalla persoonalla ja edustavalla tunnuksella. Ei siis ole yhdentekevää, mikä on ensivaikutelma.

Graafinen suunnittelu

Näytä hyvälle! Graafinen ilme on kuin työ- tai juhlavaate. Työasussa se helpottaa arkea ja lisää turvallisuutta. Juhla-asussa se nostaa fiiliksen kattoon kaikilla.

Verkkomarkkinointi

Ole aktiivinen! Digitaalisuus ei ole erillistä viestintää. Sosiaalinen media ja verkko luo uusia mahdollisuuksia olla esillä ja vuorovaikuttaa. Väärä viestintä voi olla jopa haitaksi.